Reference

21.06.2021

nprap. Minařík

IOS Zlín

Zdravím všechny,zvláště ty,co přemýšlí,jestli si sjednat pojištění u Matěje. Podělím se o jednu osobní zkušenost. 25.5. jsem měl menší úraz,kdy jsem vlastní nešikovností upadl a následným RTG mě bylo zjištěno nalomení jednoho žebra. Léčba je víceméně v tom,že je potřeba cca 3 týdny klidový režim. PN jsem odmítl,na operačním středisku mě tak moc nehrozí zhoršení stavu... Druhý den po ošetření jsem kontaktoval Matěje,který i když byl zrovna na dovolené,tak mi vysvětlil co udělat a odkázal mě na zastupující kolegyni. Tato úplně super přístup,kdy mě přes telefon pomohla vyplnit formulář na stránkách. Když mě Matěj minulý týden ve středu volal,že má u sebe papíry ohledně plnění,tak jsem nevěřil,jelikož moje zkušenost s pojišťovnami není úplně dobrá... Prostě abych to shrnul,tak jestli se někdo rozmýšlíte,tak za mě můžu pojištění jen a jen doporučit. Vynikající osobní přístup ze strany Matěje i jeho kolegyně,minimum administrativy a ta částka co mě došla,tak ta taky není k zahození a překonala moje představy... A to opakuju,že jsem měl jen nalomené jedno žebro...Ještě jednou moc díky. nprap. Minařík IOS Zlín

Tom

Ostrava

Zdravím kolegy. Rád se s vámi podělím o pozitivní zkušenost s uzavřeným pojištěním... V době kdy se podepisovala smlouva jsem si vlastním přičiněním způsobil řeznou ránu na palci pravé ruky. Ačkoliv jsem platbu za pojištění odesílal teprve ten den ráno, nebo až následující den, pojištění už běželo. Řezná rána nebyla nijak velká, šlo o cca 2 cm, ale i tak si vyžádala šití.. Každopádně říkal jsem si, když už jsem pojištění zaplatil, nahlásím škodní událost a uvidím jak se celá věc bude vyvíjet.. bylo pro mně velkým překvapením jak se k celé věci postavil Matěj Buriánek, i ředitel p. Nevosad. Celou věc jsme vyřešili pár telefonáty a pojistné plnění bylo nakonec ve výši 4.000,- Kč, které mám již na účtu - z té částky jsem byl v šoku.. Čekal jsem plnění ve výši 500 - 700,- Kč a ne 4tis. Tímto Vám pánové děkuji a zároveň jsem rád, že nejen oni, ale i UBS za nás poldy kope a hájí naše zájmy. Tom, Ostrava.

Vindicia s.r.o

Podmínky velmi dobře připravené a pro klientské. Upravené výluky dávají smysl pro řádné plnění i přes vysoké riziko povolání policisty. Žádná jiná pojišťovna není takto příznivě nakloněná povolání policisty. Za těmito podmínkami je vidět kus dobře odvedené práce. Je zde prostor pro řádné odškodnění a o co se opřít v rámci odškodnění. Nyní ještě nezapomenout, že není posudek jako posudek. Pouze s dobrým posudkem lze získat adekvátní odškodnění ve všech směrech.

Matěj Buriánek, Karlovo náměstí 288/17, 120 00 Praha 2 , +420 705 129 965
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky