Jak vznikl projekt "Strážník"

17.08.2022

Po mém odchodu od PČR jsem měl vizi. Ta spočívala v zabezpečení policistů mimo gesci PČR. Po učení velikého množství věcí, dlouhých hodinách jednání (ta trvala rok!) a mnoha neúspěších se to konečně podařilo! Vzniklo mé třetí dítě (drze si dovolím na první dvě místa umístit mé skutečné dvě děti) - Pojistka pro Unii BS! O toto dítě jsem se staral a usiloval jsem o jeho stabilitu a růst. Základ byl nejlepší možný. Nic podobného na trhu nebylo... 

Vše šlapalo, až do května roku 2022. Tehdy mi byla smlouva odebrána ze strany společnosti MetLife. To už je život a ryzí kapitalismus. Poučil jsem se a ohlédl se zpět, abych si situaci správně zanalyzoval. Povedly se veliké věci! Ten malý psovod dokázal vyvinout celý trh životního pojištění. V tom musím pokračovat!

Současně jsem si položil otázku, kde jsem se vyskytl ve slepé uličce. Odpověď byla jednoduchá. U státních složek. Proto jsem začal cílit na složky měst. Víc lidí znamená větší pravděpodobnost úspěchu. Když uspěji, podaří se mi i nadále tvořit trh v náš prospěch!

Současně jsem si uvědomil, proč byla má cesta tak obtížná. Tenhle produkt u nás moc lidí neznalo. Vlastně jej ani stále nezná. Pořád do pojištění cpou investiční složku, jako jediný benefit od zaměstnavatele. Pokud už někdo tento benefit zná, prodává to jak jablka na tržnici... Ani z tohoto nejsem dvakrát nadšený. Proto musím pokračovat dál. Zlevnit pojistky tak, aby jejich ochrana zůstala kvalitní! Spoustu měst už do životních pojištění přispívá. Touto cestou jde od takového příspěvku získat víc!!!

Matěj Buriánek, Karlovo náměstí 288/17, 120 00 Praha 2 , +420 705 129 965
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky