Kolik lze ušetřit ve srovnavačích?

01.11.2022

O víkendu jsem dělal povinné ručení pro kolegu. Jeho žena si vytvořila pojistku ve srovnavači. Jaký byl rozdíl? 5% z ceny. Měl jsem pojistku levnější. Samotného mě to překvapilo. Jak je to možné?

Pojišťovny by zlomily vaz všem svým obchodníkům, kdyby bylo možné sjednat pojistku levněni přes srovnavač. Obchodníci nabízejí pojištění aktivně. V tom se liší od systému. Vycházelo to tak, že když jsem dal maximální možnou obchodní slevu z pojistky, byl jsem s nabídkou na shodné ceně. Rozdíl byl především v objasnění veškerých pojmů a hodnot, ve kterých se člověk u srovnavače nemusí vyznat.

Rozdíl byl v tom, že jsem se mohl "pohrabat" v systému zvolené pojišťovny a nalezl jsem možnost dodat ještě slevu "pro podporu prodeje". To bylo těch dalších 5%. Celkem jsme se dostali o další cca 400,- níž.

To sice není žádná závratná částka, ale už to potěší. Navíc dáte vydělat reálnému člověku, namísto molochu.

Takže odpovědí na klíčovou otázku je nic... Zaplatíte shodnou částku, jako u sjednavače. Jen obchodník možná nalezne další slevu, kterou může poskytnout...

Matěj Buriánek, Karlovo náměstí 288/17, 120 00 Praha 2 , +420 705 129 965
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky