V posledních měsících...

21.10.2022

Poslední měsíce se toho událo fakt hodně, tak si dovolím udělat takový menší výkaz práce...

Hned první novinkou je, že je ze mě strážník. Do pojišťovny jsem šel zlepšit podmínky pro lidi ze služby. To se povedlo a budu na tom pracovat i nadále. Ale kdo se mnou přišel do kontaktu, jistě potvrdí, že odmítám pojištění komukoliv nutit! Rád pomůžu, ale uhánět lidi fakt nebudu! Proto jsem se vrátil do služby. Díky tomuto kroku nemusím prodávat za každou cenu (Jistě to znáte, jak přijdete k pojišťovákovi, odcházíte minimálně s jednou další pojistkou. Klasický pojišťovák si totiž musí vydělat. Když neuzavírá nové obchody, nemá na jídlo...). Tím že si základ vydělám ve službě, nejsem takto ekonomicky nucen do uzavírání obchodů. Můžu si dovolit bezplatně poradit a pomoct. 

Dál však pracuju a nepolevuju! V čase mezi srpnem a dneškem se uskutečnilo několik zajímavých schůzek se zástupci společností MetLife, NN, GČP, Maxima, Kooperativa a Uniqa. Od většiny mám nabídky pro členy UBS, nebo zlepšené podmínky individuálního pojištění.

Do toho jsem bedlivě studoval majetek a zvládám pojištění od pojistky na blbost (v běžném životě - pracovní nedělám, nejlepší na trhu má pro své členy UBS), přes auto až po byt či dům...

Rozhodně nepřibržďuju. Do konce roku chci zvýšit svou kvalifikaci i na velká podniková rizika. To mi umožní dělat skupinové smlouvy i neživotního charakteru. Což by zase mohlo službu o trošku zlepšit... 

Matěj Buriánek, Karlovo náměstí 288/17, 120 00 Praha 2 , +420 705 129 965
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky